Skip to content

Account manager steden en gemeenten

België, Vlaams Gewest, KempenVanden Broele

Zo maak jij het verschil bij ons

Account manager steden en gemeenten


Je kan je home office afwisselen met klantenbezoeken in regio Kempen-Limburg, netwerkmomenten en teamdagen op kantoor te Brugge (maximaal 1 dag per week), Brussel of Genval of 1 van onze co-working spaces, en zo de ideale balans voor jezelf, team en organisatie vinden!



Jouw missie...


Bij Vanden Broele denk je mee als partner van onze klant en maak je zo mee het verschil. Als account manager begrijp je heel goed wat de noden zijn van onze klanten, je denkt mee en biedt oplossingen aan die waarde toevoegen en impact hebben. Zo zorg jij mee voor tevreden klanten en heb je een grote impact op de omzetgroei van de organisatie.



Vanden Broele, Innoveren met kennis


Vanden Broele is een innovatieve en creatieve kennispartner van overheden en non-profitsector in België. Door onze jarenlange expertise en nauwe samenwerking met ons netwerk creëren we lees-, leer- en software-producten waar iedereen beter van wordt.

Voorbeeldje? Met de toepassing www.egovflow.be zijn we Belgisch marktleider in digitale dienstverlening naar honderdduizenden burgers.

Neem een kijkje www.vandenbroele.be en ontdek zelf waar je warm van wordt!



Geef deze verantwoordelijkheden zelf vorm

  • Je draagt zorg voor een productportfolio en bent verantwoordelijk voor de duurzame groei van je portefeuille. Hiervoor maak je afspraken voor demo’s en maak je prijsvoorstellen op, die je nauwgezet opvolgt.
  • Je bouwt een netwerk van lange termijn relaties op en ontwikkelt een diep begrip van hun noden. Je ontdekt zo opportuniteiten voor up- en cross-selling.
  • Je kan een salesplan opstellen, neemt actief deel aan strategisch overleg en werkt nauw samen met de collega’s van productontwikkeling en marketing.

Wat jij kan bijdragen

Dit kan jij bijdragen aan ons team

  • Je hebt sterke communicatie skills en veel inlevingsvermogen.
  • Je bent een relatiebouwer, legt makkelijk contacten en kan enthousiaste en verbindende (online) productdemo’s geven.
  • Je hebt commerciële skills, kan onderhandelen en je hebt overtuigingskracht om een deal te closen.
  • Je kunt jezelf goed organiseren met de beschikbare tools en bent nauwgezet in je opvolging.
  • Je werkt graag autonoom, maar weet dat je ook deel uitmaakt van een groter geheel.
  • Extra pluspunt: je hebt voeling met de verkoop van digitale oplossingen of met de werking van lokale overheden.


Wat we jou graag bieden

  • Een waarderingspakket bestaande uit een marktconform loon met een thuiswerkvergoeding, fietsvergoeding en heel wat extralegale voordelen, zoals een mobiliteitsbudget of bedrijfswagen , hardware budget, een hospitalisatie- en groepsverzekering.
  • Een warme bedrijfscultuur met aandacht voor jouw persoonlijke groei, een gezonde werkplek, een goeie balans en werkbaar werk.
  • Een innovatie werkorganisatie, die stimuleert om te ondernemen en eigen initiatieven op te zetten.
  • Een stabiele, maar tegelijk dynamische omgeving met financiële zekerheid en een hoge gemiddelde anciënniteit.
  • Grenzeloos samenwerken: wissel je home office af met teamdagen op kantoor en vind de optimale balans.


Drie, twee, één – start!

Volg deze eenvoudige stappen en ervaar zelf wat het betekent om bij ons te werken:

3- Solliciteer - Bezorg ons jouw CV en motivatie.

2- Online gesprek - Wij bellen je op voor een eerste babbel.

1- Challenge - Als we beide overtuigd zijn dat er een goede match is, volgt een challenge (een oefening die sterk lijkt op wat je in de job zal moeten doen).

Start! Zijn we daarna allebei nog steeds overtuigd van de match? Dan kan je bij ons starten en mee het verschil maken.



Of wil je graag nog meer weten?


Contacteer Bruno en stel die vragen die alleen een collega kan beantwoorden: bruno.vanderelst@vandenbroele.be



We kijken er naar uit om je te ontmoeten!

of