Art director

Functieomschrijving

Gebeten door vormgeving, marketing en communicatie? Ben je weg van klassieke én nieuwe media? Cayman vergroot het team en is op zoek naar iemand die wil meebouwen aan sterke merken en campagnes.

Vereisten

Wie we zoeken

Je bent een creatieveling met voorliefde voor straffe campagnes en merken met een sterk verhaal. Je bedenkt crossmediale concepten die er pal op zijn én durft de klant al eens van zijn sokken te blazen. Ideeën zet je in een handomdraai om in schetsen of beelden, met oog voor het beoogde karakter en de typografie. Je schudt tijdens het brainstormen ook makkelijk een teasende campagneslogan of wat straffe concept copy uit je mouw.

Ben je overtuigd van je voorstel? Dan maak je het ook presentatieklaar. Net zoals het een echte Cayman betaamt, heb je een scherp inlevingsvermogen, ben je flexibel ingesteld en kun je een zelfstandig sprintje trekken indien nodig.
Je werkt nauw samen met de andere art directors, copywriters, account directors en andere teamgenoten voor een efficiënte creatieve uitrol van jouw concepten. Co-creatie is ons codewoord. Ons ego laten we thuis.

Je hebt vijf jaar relevante ervaring als art director in de communicatiesector en/of agencywereld op de teller staan. Je kan een sterk portfolio voorleggen en volgt de laatste design- en typografietrends op de voet. Programma’s als Adobe Illustrator, Photoshop en InDesign hebben voor jou geen geheimen meer, al ligt er uiteraard ook altijd een schetsboek voor je klaar. Premiere, After Effects of XD zijn mooie extra’s.

 

Waar je terecht komt

Cayman creëert merken, strategieën en campagnes met kennis van mensen. We researchen, denken en testen, om dan te schetsen, schrijven en ontwerpen. Met deze formule creëren we campagnes die een indruk achterlaten. Met commerciële flair, een hart voor mensen en maatschappelijke impact waar mogelijk.

Dagelijks word je omringd door een ijzersterk kernteam van creatievelingen en experts met elk hun eigen talenten. Je werkt met hen samen en valt op hen terug, net zoals zij rekenen op jouw trekkerstalent.


Onze missie? Die van de klant waarmaken. Dat doen we voor kleine en grote, commerciële en non-profit klanten – en alles daar zowat tussenin.

 

Hoe werken bij Cayman eruit ziet

#weown. Ownership is onze kernwaarde: je krijgt autonomie, je kan ondernemen en initiatieven opzetten. Je hebt impact, voegt waarde toe en ziet ook écht de resultaten van je werk.

#werise. Word een krak in je vak en grijp de kans om jezelf te ontplooien en je talenten te ontwikkelen. Een opleidingsbudget, deelname aan congressen en seminaries? You name it.

#weshare. We delen niet enkel droge moppen, maar ook onze kennis, expertise en ons enthousiasme. Samen staan we sterk, want 1 + 1 = 11. Quick maths, toch?

#weinnovate. Wij zijn zoals The Matrix in 1999: vooruit op onze tijd. Want constant verbeteren zit in ons DNA en we ademen innovatie.

#weenjoy. Work-life balance is voor ons niet enkel een buzzword. Met 32 vakantiedagen kan je én een droomreis naar Hawaï boeken én quality time met je gezin doorbrengen.

Dat vullen we aan met de zaken die we bij Cayman eveneens vanzelfsprekend vinden: een marktconform loon en vele extralegale voordelen.


Kom eens praten

Zin in een job met impact? Dan leren we je maar al te graag kennen. Kom eens langs en vertel ons over je ideeën. We bijten heus niet. Laat van je horen op hr@cayman.be of solliciteer online.