Content strateeg

Functieomschrijving


Oog voor opportuniteiten en gebeten door marketingcommunicatie mét impact? Ben je weg van klassieke én nieuwe media? Krijg je energie van het maken én uitwerken van plannen? Dan is dit jouw kans! Cayman vergroot het team en is op zoek naar iemand die wil meebouwen aan sterke merkverhalen en campagnes, vanuit strategisch oogpunt.


Waarom jij voor Cayman kiest

Je bent zo ongeveer klaar met huis-, tuin- en keukenmarketing en hebt zin om je reptielentanden in nieuwe en uitdagende projecten te zetten. Je bouwt graag mee aan merken en campagnes met betekenis. Werk dat een verschil maakt. Je wil veel variatie in je projecten en ze waarmaken. Je wil jouw magische combo van contentstrategie en projectcoördinatie ten volle benutten in een dynamisch bureau dat bruist van creativiteit.

Vereisten

Wie we zoeken

De communicatiesector is je natuurlijke habitat en je kent het reilen en zeilen binnen een agency en/of communicatie-afdeling. Je blinkt uit in het opstellen en coördineren van een sterk merk- of communicatiecampagneplan. Meedenken met de klant en het merk vanuit de doelgroep(en) is jouw vak, het overzicht behouden jouw tweede natuur. Je bent voor eeuwig nieuwsgierig en houdt ervan alle losse eindjes samen te voegen tot één mooi, strak verhaal.

Je inlevingsvermogen en analytische geest stellen je in staat een duik te nemen in de vraag van de klant en die te vertalen naar een communicatie- en contentplan dat werkt. Zowel voor offline, online als social kanalen.

Hands-on is jouw middle name: je volgt de uitvoering nauwgezet op met het team, terwijl je de vinger aan de pols houdt bij de klant. Als de klant het even zelf niet weet, dan stel jij de juiste vragen en bedenk je de gepaste oplossing. Waar nodig kan je de plannen zelf bijsturen of rapporteren.

Je bent charismatisch op je eigen manier. Presenteren, overtuigen en een sterke band opbouwen met de klant, da’s helemaal jouw ding. Je bent een teamspeler, maar vindt ownership belangrijk en apprecieert autonomie.

Je hebt een aantal jaar ervaring op zak in een vergelijkbare functie

Waar je terecht komt

Cayman creëert merken, strategieën en campagnes met kennis van mensen. We researchen, denken en testen, om dan te schetsen, schrijven en ontwerpen. Met deze formule creëren we campagnes die een indruk achterlaten. Met commerciële flair, een hart voor mensen en maatschappelijke impact waar mogelijk.

Dagelijks word je omringd door een ijzersterk kernteam van creatievelingen en experts met elk hun eigen talenten. Je werkt met hen samen en valt op hen terug, net zoals zij rekenen op jouw trekkerstalent.


Onze missie? Die van de klant waarmaken. Dat doen we voor kleine en grote, commerciële en non-profit klanten – en alles daar zowat tussenin.


 Hoe werken bij Cayman eruit ziet

#weown. Ownership is onze kernwaarde: je krijgt autonomie, je kan ondernemen en initiatieven opzetten. Je hebt impact, voegt waarde toe en ziet ook écht de resultaten van je werk.

#werise. Word een krak in je vak en grijp de kans om jezelf te ontplooien en je talenten te ontwikkelen. Een opleidingsbudget, deelname aan congressen en seminaries? You name it.

#weshare. We delen niet enkel droge moppen, maar ook onze kennis, expertise en ons enthousiasme. Samen staan we sterk, want 1 + 1 = 11. Quick maths, toch?

#weinnovate. Wij zijn zoals The Matrix in 1999: vooruit op onze tijd. Want constant verbeteren zit in ons DNA en we ademen innovatie.

#weenjoy. Work-life balance is voor ons niet enkel een buzzword. Met 32 vakantiedagen kan je én een droomreis naar Hawaï boeken én quality time met je gezin doorbrengen.

Dat vullen we aan met de zaken die we bij Cayman eveneens vanzelfsprekend vinden: een marktconform loon en vele extralegale voordelen.


Kom eens praten

Zin in een job met impact? Dan leren we je maar al te graag kennen. Kom eens langs en vertel ons over je ideeën. We bijten heus niet. Laat van je horen op hr@cayman.be of solliciteer online.