Customer experience officer - tweetalig NL/FR

Functieomschrijving

Met een glimlach begeleid je nieuwe klanten in hun onboarding en zorg je ervoor dat alle gebruikers ook nadien vlot hun weg vinden in het dagdagelijks gebruik van onze software-producten eGovFlow en eSignFlow.


Uitgeverij Vanden Broele

Ceci n’est pas un éditeur. We breken namelijk al jaren uit het vakje van het traditionele uitgeven. Zo komt 75 procent van onze omzet uit digitale oplossingen zoals software en online kennisportalen op maat van lokale overheden en bedrijven. Onze missie? Embedding knowledge to let grow: als innovatieve en betrouwbare kennispartner willen we lokale overheden en organisaties duurzaam laten groeien.

Voorbeeldje? Met onze product https://www.egovflow.be/ krijgt de burger aktes, attesten en vergunningen in 5 minuten in zijn mailbox!


Stel je voor!

Op een zonnige ochtend open je de deur van Vanden Broele, je groet je collega’s, neemt een koffie en hopla, de eerste telefoon rinkelt al. Een gebruiker. Hij kan zijn document met digitale handtekening niet versturen. Je neemt onmiddellijk het scherm over, ziet wat er aan de hand is en met een korte demo kan de gebruiker weer verder. Eerste glimlach bij de klant én bij jezelf is een feit. Het wordt een goed gevulde dag vandaag: in de voormiddag neem je de telefonische helpdesk op jou en bereid je een opstartdossier voor. In de namiddag een meeting met productontwikkeling over de laatste updates. Je neemt het initiatief om de handleiding aan te passen, die je later zal gieten in een stukje copy voor de nieuwsbrief. Okay, let’s do this!


Vereisten

Onze droomcollega

  • Blinkt uit in het eenvoudig en gestructureerd overbrengen van informatie, zowel in het Nederlands als het Frans én zowel mondeling als schriftelijk
  • Heeft een planmatige, kwaliteitsvolle, rustige en doelgerichte aanpak
  • Zet de klant steeds op de eerste plaats en is uiterst servicegericht
  • Is een digitale duizendpoot, een ware “Digital Integrator”: kan met de courante MS Office software werken en integreert deze met de eigen tools
  • Heeft minstens een bacheloropleiding op zak en/of kan terugblikken op één of meerdere ervaringen in een gelijkaardige rol


Take ownership. Have an impact. Grow with us.

#WeOwn Ownership is onze kernwaarde: je krijgt autonomie, je kan ondernemen en initiatieven opzetten. Je hebt impact, voegt waarde toe en ziet ook écht de resultaten van je werk.

#WeRise Word een krak in je vak en grijp de kans om jezelf te ontplooien en je talenten te ontwikkelen. Een opleidingsbudget, deelname aan congressen en seminaries? You name it.

#WeShare We delen niet enkel droge moppen, maar ook onze kennis, expertise en ons enthousiasme. Samen staan we sterk, want 1 + 1 = 11. Quick maths toch?

#WeInnovate Wij zijn zoals The Matrix in 1999: vooruit op onze tijd, want constant verbeteren zit in ons DNA en we ademen innovatie.

#WeEnjoy Work-life balance is voor ons niet enkel een buzzword. Met 32 vakantiedagen kan je die droomreis naar Hawaï boeken of quality time doorbrengen met je gezin. En zelfs je doorsnee werkweek fleuren we op met teambuildings, lunches en barbecues.

En daarbovenop…

...kom je terecht in een stabiele, maar tegelijk dynamische omgeving met financiële zekerheid en een hoge gemiddelde anciënniteit. Je krijgt een interessant waarderingspakket met een marktconform loon en leuke voordelen zoals een groepsverzekering.



Wil je graag nog meer weten?

Contacteer Laure en stel die vragen die alleen een collega kan beantwoorden, M +32 470 746 844.