Customer Service Officer

Functieomschrijving

Samen met je collega Valérie zijn jullie de spilfiguren in de commerciële administratie van onze organisatie: door jullie professionele dienstverlening en vlotte organisatie zijn jullie een cruciale schakel in zowel het ontzorgen van onze klanten als onze collega’s van sales en redactie.


Vanden Broele Publishers

Ceci n’est pas un éditeur. We breken namelijk al jaren uit het vakje van het traditionele uitgeven. Zo komt 75 procent van onze omzet uit digitale oplossingen zoals software en online kennisportalen op maat van lokale overheden en bedrijven. Onze missie? Embedding knowledge to let grow: als innovatieve en betrouwbare kennispartner willen we lokale overheden en organisaties duurzaam laten groeien.


Functievereisten

Stel je voor! 

Woensdagmorgen. Met een tas dampende koffie klik je Outlook open. Een aantal toegangsaanvragen tot ons digitale kennisplatform, twee nieuwe bestellingen op onze webshop en een vraag over de laatste factuur die we naar Stad Brugge stuurden i.v.m. de aankoop van ons nieuwe softwareproduct www.subsidiemanager.be. Je maakt een planning op, noteert je to do’s en... tringgg, daar gaat de telefoon: een klant die niet kan inloggen op www.oranjeconnect.be. Je detecteert wat het probleem is en helpt de klant verder. Later op de dag heb je overleg met je collega Valérie: bij de lancering van een nieuw product willen jullie ervoor zorgen dat het facturatieproces en jullie werking zo optimaal mogelijk in elkaar zitten. Yes, let’s do this!  


Onze droomkandidaat 

  • Heeft een diploma office management (of gelijkaardig) en staat te popelen om deze nieuwe vakkennis mee te nemen in de praktijk. 
  • Houdt van een gevarieerde job, met en af toe een uitdaging om de tanden in te zetten. 
  • Is een kei in zelforganisatie en krijgt een kick van to do-lijstjes afvinken. 
  • Is wendbaar en zoekt mee naar structurele oplossingen die onze werking verbeteren. 
  • Zet altijd de puntjes op de i, maar ziet tegelijk  ook ‘the bigger picture’: heeft inzicht in de algemene werking van een bedrijf en zijn kernprocessen. 
  • Houdt ervan om nauw samen te werken met collega’s en samen voor een gemeenschappelijk doel te gaan 
  • Maîtrise le français, zowel gesproken als geschreven 
  • Heeft een hele goede kennis van MS Office en vindt snel de weg in softwarepakketten.


De perfecte mix van waarden

We own. Je krijgt autonomie, je kan ondernemen en eigen initiatieven opzetten. Je ziet de resultaten van je werk meteen.

We rise. Word een krak in je vak en grijp de kans om jezelf te ontplooien en je talenten te ontwikkelen. Een opleidingsbudget, deelname aan congressen en seminaries? You name it.

We share. We delen niet enkel droge moppen, maar ook onze kennis, expertise en ons enthousiasme. Samen staan we sterk, want 1 + 1 = 11.

We innovate. Wij zijn zoals The Matrix in 1999: vooruit op onze tijd, want constant verbeteren zit in ons DNA en we ademen innovatie.

We enjoy. In een wendbaar systeem met de optie voor thuiswerk en 32 vakantiedagen kan je quality time met je geliefden doorbrengen of die droomreis naar Hawaï boeken. En zelfs je doorsnee werkweek fleuren we op met teambuildings, lunches en barbecues.


En nog zo veel meer

Bij Uitgeverij Vanden Broele krijg je niet alleen een mooi waarderingspakket met veel extralegale voordelen, maar ook 40 supergezellige collega’s.
En taart. Echt waanzinnig veel taart.