Skip to content

Customer support officer

België, Vlaams Gewest, BruggeVanden Broele

Zo maak jij het verschil bij ons

Customer support officer

Je kan teamdagen op kantoor te Brugge afwisselen met je home office en zo de ideale balans voor jezelf, het team en de organisatie vinden!


Zo maak jij het verschil bij ons

Met een glimlach begeleid je nieuwe klanten in hun onboarding en zorg je ervoor dat alle gebruikers ook nadien vlot hun weg vinden in het dagdagelijks gebruik van onze software-producten eGovFlow en eSignFlow. Door jouw persoonlijke stijl geef je onze klanten een goed gevoel bij elk contact. Zo heb je een rechtstreekse impact op de klantentevredenheid en klantenbinding.


Vanden Broele, Innoveren met kennis

Vanden Broele is een innovatieve en creatieve kennispartner van overheden en non-profitsector in België. Door onze jarenlange expertise en nauwe samenwerking met ons netwerk creëren we lees-, leer- en software-producten waar iedereen beter van wordt. Voorbeeldje? Met de toepassing www.egovflow.be zijn we Belgisch marktleider in digitale dienstverlening naar tienduizenden burgers.

Neem een kijkje op www.vandenbroele.be en ontdek zelf waar je warm van wordt!


Stel je voor!

Op een zonnige ochtend open je de deur van Vanden Broele, je groet je collega’s, neemt een koffie en hopla, de eerste telefoon rinkelt al. Een gebruiker. Hij kan zijn document met digitale handtekening niet versturen. Je neemt onmiddellijk het scherm over, ziet wat er aan de hand is en met een korte demo kan de gebruiker weer verder. Eerste glimlach bij de klant én bij jezelf is een feit. Het wordt een goed gevulde dag vandaag: in de voormiddag neem je de telefonische helpdesk op jou en bereid je een opstartdossier voor. Je denkt hierbij na over ‘Hoe kan de tool zo goed mogelijk in de organisatie geïmplementeerd worden?’. In de namiddag heb je een meeting met productontwikkeling over de laatste updates. Je neemt het initiatief om de handleiding aan te passen, die je later zal gieten in een stukje copy voor de nieuwsbrief. Okay, let’s do this!

Wat jij kan bijdragen

Dit kan jij bijdragen

Niemand is perfect, ook wij niet 😊. Goesting om te leren, veel drive en jouw persoonlijkheid maken voor ons het verschil!

  • Je kan heel goed communiceren, zowel in het Nederlands als het Frans én zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je kan jezelf goed organiseren: je komt terecht in een context met veel autonomie waar goeie afspraken tussen collega’s cruciaal zijn.
  • Je houdt ervan om mee te denken, je put energie uit teamwork.
  • Je bent een digitale duizendpoot, je kan met de courante MS Office software werken, maar ook in nieuwe tools vind je snel je weg.

Wat we jou graag bieden

  • Een waarderingspakket bestaande uit een marktconform loon met een thuiswerkvergoeding, fietsvergoeding en heel wat extralegale voordelen, zoals een hardware budget, een hospitalisatie- en groepsverzekering.
  • Een warme bedrijfscultuur met aandacht voor jouw persoonlijke groei, een gezonde werkplek, werkbaar werk en vooral: leuke collega’s 😊!
  • Een innovatie werkorganisatie, die stimuleert om te ondernemen en eigen initiatieven op te zetten.
  • Een stabiele, maar tegelijk dynamische omgeving met financiële zekerheid en een hoge gemiddelde anciënniteit.
  • Grenzeloos samenwerken: wissel je home office af met teamdagen op kantoor en ervaar de vrijheid om jezelf te organiseren.

Drie, twee, één – start!

Volg deze eenvoudige stappen en ervaar zelf wat het betekent om bij ons te werken:

3. Solliciteer - Bezorg ons jouw CV en motivatie.
2. Online gesprek - Wij bellen je op voor een eerste babbel.
1. Challenge - Als we allebei overtuigd zijn dat er een goede match is, volgt een challenge (een oefening die sterk lijkt op wat je in de job zal moeten doen).

Start! Zijn we daarna allebei nog steeds overtuigd van de match? Dan kan je bij ons starten en mee het verschil maken.

Of wil je graag nog meer weten?

Contacteer Laure en stel die vragen die alleen een collega kan beantwoorden. laure.eeckhout@vandenbroele.be

We kijken er naar uit om je te ontmoeten!

of